Follow | Dashboard


bonjour . leave your footprints here :) dont judge a book by its cover !

l'histoire | moi-même | mes amis | crédit


stressed. kill me
assalamualaikum. 

it has been a long time i didnt write anything. so sekarang memang kat matriks. dah almost seminggu start kelas. and, one word, please..


STRESS
STRESS
STRESS
STRESS

so faham kan maksud stress ? i felt like gonna give up, surrender and white flag ! serius talk. tired waaaa gila. aku belajar bnda baru, bnda yang aku takde basic langsung. ibarat kain putih yang masih suci tanpa kotoran. senang nak mencorakkannnya ? memang senang. cuma samada coraknya lawa mahupun tidak. same goes to me, senang je nak belajar. masuk laaa kelas kan, dgar lecture and etc. tapi, apa input yang kita dapat and apa output yang kita hasilkan ? tu yang buat aku risau. setakat ni, semua baru bab 1. untuk eko, aku dah start blank, tak faham, blur and semua laaaaaaaaa. ERGHHHHHH ><  i cant do the exercises. idk how to manage all this. theres a lot of thing that i should go with. and i was thinking, its better to be in school than in college or university. many students gonna say it now, ' i hate school. tak sabar nak masuk U. ' lol. ur wrong. for me, u gotha be like a robot to do and think all things. it was sucks ! 

aku betul betul risau, takut, sedih semua laaaa. tak tahan dah. i cant carry it. puas dah nangis kan ?? memang. memang aku nangis. kata laaa aku lembik ke, gedik ke, lantak korang la, go die please. put urself in my shoes. what u gonna feel ? for me, it was too heavy for me to carry it on thru these 2 sem. i cant imagine how i could manage myself ? nak kata menyesal, tak laaaa juga. aku tau sains lagi heavy dari akaun. aku cuma stress and sedih sebab aku tak dapat bawa benda ni even baru bab 1. aku tak tahu apa yang akan jadi kat aku for next chapters. 

so, im STRESSED. lets get married. problem solved. HAHA


Older post