Follow | Dashboard


bonjour . leave your footprints here :) dont judge a book by its cover !

l'histoire | moi-même | mes amis | crédit


KOLEJ MATRIKULASI LABUAN
assalamualaikum.


well, aku sekarang merupakan pelajar Kolej Matrikulasi Labuan. ok tak payah nak ter wwooaaaa wooaa sangat. takde ape yang boleh dibanggakan okay. aku sendiri masih belum boleh menerima hakikat yang i chose matriks ! shizzz seriously setakat ni, i hate matriks ! tak de apa yang best okay. pada pendapat aku laaa kan. sukati aku nak cakap ape punn. blog aku.

hmm. asrama ? lawa lagi aspuri . lawa lagi aspura ! seriusss talk. satu bilik 4 orang. okay laa bilik dia. aku masih boleh tido. ahaha tapi tak seceria asrama SMSL. tahu hambar ? haa, hambar ! aku dapat blok C. tingkat 3. memang boleh kurus laa aku kan ? lama lama tergolek tersadai kat tangga tu nanti sebab bilik atas sangat. haha ni la nasib register lambat 2 hari. boleh kurus eden :3 haha tandas ? tandas serius horror ! kotor. jujurnya la kan, sekotor kotor tandas aspuri tu kan, kotor lagi ni ==' boleh byangkan tak betapa allergicnya aku nak masuk tandas ? hahaha. sengal gilaaaassss. 

roomate aku ? okay jeeee. aku bersyukur sangat yang dorang memang okay. takde masalah hygiene etc. hahaa ! even dua dua non muslim, takpe laaa kan. haha ! 

hmm. orientasi hari tu ? one word, GILA! even aku lambat masuk dua hari, memang dah terasa kebengongan nyaaa. memang banyak memaki je aku. serious talk. duduk dalam dewan, rapat rapat gila, atas lantai. and , COMPRESS ! sangat laaa sempit. memang takde ruang untuk korang bergerak. bontot pun tak habis cecah lantai. sengal gilaaaaaa bontot. boleh leper tau takkk. hahah. dengan panasnyaaa lagi. haihhh memang sangat mempengaruhi mood. then, kena suruh cepat laaa, ape laaa. memang laa biasa kan kena suruh cepat tu. tapi kadang kadang tu, masa yang dorg bagi macam tak masuk akal tau takkk. conclusionnya, orientasi time aku form 1 lagi best ! at least tu ade jugak benda yang nak dirindu. ni , takde langsung okayyyyyyy.

next, kuliah. kuliah ? belum start lagi. esok baru start. aku ambil akaun. haha ! tak tau la senang ke susah. belum belajar lagi kann. hope okay juga laaa. kan ? amin amin :) hehe . so ni jadual aku. sorry if tak clear. alaa tak penting untuk korang tauu. haha


okay laaa. enough here. petang dah nak balik sana. do pray for me. new life, new journey ! jyeaahhh !

with love, Faten . xoxo

Older post / Newer post