Follow | Dashboard


bonjour . leave your footprints here :) dont judge a book by its cover !

l'histoire | moi-même | mes amis | crédit


further study
assalamualaikum.

*fuhh fuhh fuhh*tiup habuk sikit* dah lama gila tak update blog. since my PC and lappy buat hal, memang aku guna ipad je la. and bila dah guna ipad, memang payah nak update blog. heeehaaa! haha
okay okay. back to the topic. further study. means, new life ! haha sekarang pun dah bulan 6 kan. masa untuk semua warga 95s' sambung meneruskan perjuangan menuntut ilmu. setelah hampir 7 bulan berehat. hahaha !  
let me tell you what i got. i got matriks Labuan. and for UPU, i got UiTM Kota Kinabalu, diploma pengajian bank. ok, at first memang aku nak masuk uitm sebab course tu ok and aku ingat aku dapat uitm segamat, johor. tapi bila cek balik tempat, aku dapat kat KK. i cried ! sebab ? sebab aku sangat berhrap untuk sambung kat semenanjung. and bila fikir balik, baik aku masuk je matriks. at least setahun je aku sini. kalau aku amik uitm, im gonna stay here for another 3 years. no way man ! haha. pasrah laa ni masuk matrikss. memang pasrah gilaaa. 
okay nanti aku sambung post khas untuk matriks ! okay bye :3

with love, Faten . xoxo

Older post / Newer post