Follow | Dashboard


bonjour . leave your footprints here :) dont judge a book by its cover !

l'histoire | moi-même | mes amis | crédit


counting the days
assalamualaikum .



well well well , im eighteen dan ,dan ! aku kan amik result SPM 2012 tahun ni . KPM dah sahkan yang result kluar 20 MAC 2013 . what should i say ? yess ? great ? yeayy ? oh mann , HELL NO . of course 'yeahh , its shit . tak keluar lagi bagus.' sape tak cuak kann result SPM nak kluar ? orang pandai tu boleh laa sembang lebih . orang macam aku ni ? ohmaiigadd , butterflies in stomach >< takde ape yang menarik pun result ni okehhhhh ? dah la tak dapat cuti hari tu . demmit ! sentapp sungguh tu ahh kalau result hancusss . eh eh , nauzubillah ~ adoi , adoi . kegelisahan melanda diri . ini memang tak cool langsung . memang best and excited nak jumpa balik smiths . tapiiiiii, result tu pun datang tanpa diundangggg >< haishhhhhhhhh .







ya ALLAH , aku memohon kepadamu , kurniakanlah yang terbaik buat aku . aku hanya ingin membuat keluargaku bangga dan bahagia dengan pencapaianku . juga untuk membalas segala jasa mereka . kau kurniakanlah juga keputusan yang cemerlang kepada semua unpredictablez smith generation ini ya Allah . semoga kami terus dapat mengharumkan nama batch dan sekolah . amin ~

Older post / Newer post