Follow | Dashboard


bonjour . leave your footprints here :) dont judge a book by its cover !

l'histoire | moi-même | mes amis | crédit


real LIFE
assalamualaikum .

memandangkan sejak aku bergelar pekerja parkson ni aku jarang sangat online . takde masa nak berceloteh kat sini kann . esok cam biasa , kerja . so , aku ambil masa sikit ni nak lepas rindu kat blog . terpaksa la curi masa sikit . 

sejak aku kerja , aku belajar untuk fikir secara dewasa . *ayat macam orang tua* haha . takde la . maksud aku , kita pegang duit sendiri . walaupun seciput je gaji tu , tapi dikira banayk untuk insan seperti aku yang masih bergelar pelajar . hasil titik peluh kita tu wehhh . hihi :P baru aku rasa macam mana mama dgan ayah selalu cakap pasal future . ohhh ohh wait paten . ni baru sikit sebenarnya . sekarang ni , bila dh dapat gaji , memang aku control habis duit aku tu . maklumlahh , duit sendiri kan . haha . but , ni smntra jee . lepas ni , pjalan hidup aku lagi penuh mencabar . lagi mencabar dari kena tebuk lubang tali pinggang hari hari . hahaha :D sabar sabar . keputusan SPM pun belum . cuma satu je harapan aku , aku dapat buat mama dengan ayah bangga dan tersenyum . dan ! dan ! ..... aku dapat capai cita cita aku . aminn ~ hehe .

okay , till here then . malas dah aku nak menaip . nanti ada masa , aku membebel sorang sorang lagi :) xoxo

Older post / Newer post